Wsparcie projektowe

  • Zakres wsparcia obejmuje:

    Instalacje wody lodowej, c.o. i c.w.u. (Sankom, Instalsoft)

    • UWAGA NOWOŚĆ: HELP DESK - bieżąca pomoc w kwestiach wymagających szybkiej odpowiedzi, związanych z obsługą programów Termo-Danfoss i Danfoss CO 4.0. 

    • Weryfikacja obliczeń hydrauliki i pomoc w regulacji instalacji centralnego ogrzewania, chłodzenia oraz c.w.u.;
    • Dobór równorzędnych urządzeń Danfoss jako zamienników produktów innych firm;
    • Zamiana zaworów ręcznych na automatyczne;
    • Pomoc w usunięciu i analizy raportu błędów;
    • Dobór nastaw zaworów równoważących i zaworów termostatycznych;
    • Pomoc w opracowaniu koncepcji równoważenia i regulacji.

    Help Desk: Jak uzyskać bieżącą pomoc?

    Dzwoniąc pod numer: 22 755 06 22


    Dostępność konsultanta: od poniedziałku do piątku. 

    Jak zgłosić projekt do weryfikacji lub optymalizacji?

    Wyślij wiadomość na adres projekty.hvac@danfoss.com z podaniem informacji:

     

    • o nazwie projektu
    • miejscu inwestycji, 
    • opisem potrzebnego wsparcia 
    • oraz plikami i rysunkami projektowymi.

     

Polub nas

Chcesz nas poznać?

Obserwuj nas na profilach społecznościowych